Programa ERASMUS+ “A.R.T.I.S.A.N.S”

Durant la setmana del 4 al 8 de novembre de 2019, els professors i alumnes implicats en el projecte ERASMUS +, han estat a Alacant participant de diferents activitats programades en el marc d’aquest programa.
Les fotografies corresponen als dos primers tallers en el nostre centre: tallat de sabó natural i gravat en linòleum. I de la recepció oficial a l’Ajuntament d’Alacant per part de la Regidora d’Educació, Sra. Julia Llopis.
Vicente Marzo i Mª Jesús Peral.

En el PROGRAMA ERASMUS+ “A.R.T.I.S.A.N.S” participen professors i alumnes procedents d’Itàlia 🇮🇹 , Finlàndia 🇫🇮, Irlanda 🇮🇪 i Espanya 🇪🇸.
És un projecte pensat per a difondre les tradicions artesanals i artístiques dels països d’origen (en el nostre cas, d’Alacant i província) i es realitzen mobilitats als diferents països durant dos anys per a donar a conéixer aquestes bondats autòctones.