Jornades d’Integració Social

El dimarts, 20 de desembre, es van celebrar un any més, les Jornades Professionals d’Integració Social per a l’alumnat de 2n A i B.

Van estar amenitzades per la col·laboració de professionals de diferents àmbits de la intervenció social. Concretament, per Aurora Chumo Sopale i Teresa Campello de la “Associació d’Acolliment Familiar Gaia”. Ana Cristina Peiró Benavent responsable de formació de la “Associació Chrysallis”, de famílies d’infància i joventut Trans. Leovigildo Gómez Navalón, coordinador i terapeuta de programes de reeducació en la “Residència de Mares Irene Villa González Centre Penitenciari Foncalent”. Oti Ayala Machi, Tècnica d’Integració Social de Projecte Home, finalitzant amb una taula redona on es va tractar el context professional, composta per antigues alumnes de la IES Figueras Pacheco, Inmaculada Hernández Martínez que va exposar la seua experiència professional en el Centre Ocupacional d’APSA i Laura Guillén Ruiz a Natzaret.

Aquestes jornades són molt importants per a l’alumnat de 2n curs d’integració social, ja que els ofereix una perspectiva més real sobre els col·lectius amb els quals en pocs mesos posaran en marxa les seues pràctiques professionals.

La valoració de l’alumnat, ponents i professorat ha sigut molt positiva. Per això, el professorat continuarà treballant per a oferir aquest tipus d’activitats en pròximes promocions.

Coordinadora de l’activitat: Patricia Orts Escobar.
Professorat col·laborador: Inma Picazo Frías, Silvia Civera Planelles, Josefa Meléndez Cortijo i Esther Guardiola Rubio.