Intercanvi escolar amb Itàlia

Alumnes de 3r d’ESO de la IES Fco. Figueras Pacheco participen la setmana del 14 al 18 en l’II intercanvi escolar amb l’institut Alessandro Volta de la ciutat italiana de Perusa. Al llarg d’aquests dies els nostres estudiants, acompanyats de dues professores, Conchi Cerro i Eugènia Ferràndiz, conviuran amb les famílies italianes que els han acollits, participaran de la vida escolar d’aquest institut italià, coneixeran altres enfocaments metodològics i altres matèries d’estudi, parlaran anglés amb els estudiants italians però s’introduiran per primera vegada en el coneixement de la llengua italiana i realitzaran interessants visites culturals a la ciutat de *erugia i els seus voltants, especialment la bellíssima ciutat d’Assís. Acabaran el seu periple per Itàlia amb una activitat magnífica: visitar Roma, la ciutat eterna!

Com podeu apreciar una activitat d’aprenentatge i de formació excepcional que el nostre IES ofereix als seus estudiants.

A la foto següent, visita a la fàbrica de chocalates Peruggina