“European Meeting of Media Coaches in Action” (del 25 al 29 de novembre)

El 29 de novembre, l’alumnat de les escoles europees implicades en el projecte juntament amb l’IES Fco Figueras Pacheco, Groupe Scolaire St Jacques de Compostelle (França) , Realschule Eberbach (Alemanya), Szkola Podstawowa nr 46 im. Jana Kiepury (Polònia) , Alderley Edge School for Girls (el Regne Unit) i Scoala Gimnaziala Mihai Viteazul (Romania), ha presentat els productes finals, fruit del treball cooperatiu realitzat durant tota la setmana. I un dels productes finals ha sigut la representació del sketch Tecnoterapia, en anglés, de l’obra d’Ernesto Martín Martínez: Tecnozombies. Ha sigut una gran representació! Des d’ací, volem donar la més sincera enhorabona tant a l’alumnat com al professorat per l’esforç que ha realitzat i per la seua gran implicació. I, sobretot, donar les gràcies a Carlos Sampedro per la seua gran labor, com a coordinador. Amb aquesta representació es *fomenten els hàbits saludables en la utilització dels dispositius electrònics, cada vegada més presents en la vida diària dels adolescents. I…T’has quedat fins a altes hores de la matinada mirant el teu mòbil? Pateixes quan queda poca bateria en el teu dispositiu? Atenció! Tal vegada eres un tecnozombie i encara no t’hages adonat!

ENHORABONA A TOT L’ALUMNAT!