PREGUNTES FREQÜENTS BANC DE LLIBRES

PREGUNTES FREQÜENTS BANC DE LLIBRES 2023-24

1. COM EM DONE D’ALTA EN EL BANC DE LLIBRES?

Per a donar-se d’alta l’alumne ha d’entregar un lot de llibres complet, en bon estat i folrat. Si es tenen problemes econòmics pot fer 2 coses: O demanar un certificat de vulnerabilitat en un centre social Felicitat Sánchez o demanar una beca per a llibres en una ONG (per exemple Creu Roja)

1. PUC COMPRAR LLIBRES EN EL BANC DE LLIBRES?

No. En el banc de llibres no venem llibres.

1. QUÈ PASSA SI NO RETORNE ELS LLIBRES?

Si no es retornen els llibres de manera satisfactòria, l’alumne és expulsat del programa del banc de llibres i no se li prestaran llibres durant el pròxim curs escolar.

1. EM FALTA UN LLIBRE O HI HA UN LLIBRE TRENCAT. PUC RETORNAR-LOS?

La família ha de fer-se càrrec de reposar el llibre que manca o trencat pels seus propis mitjans. Pot adquirir-ho de segona amano si està en bones condicions. No s’acceptaran lots incomplets. En el banc de llibres no venem llibres.

1. TINC ALGUN LLIBRE SENSE FOLRAR. PUC RETORNAR-LOS?

Els llibres han d’estar folrats quan s’entreguen, no obstant això, enguany (23-24) fins al 19 de juliol l’AFA col·labora amb nosaltres i tenim folres en el propi lloc de devolució que es poden comprar per 0,5€/folre en el mateix moment del lliurament.

1. M’HAN ROBAT UN LLIBRE. HE DE COMPRAR-HO?

Cada lot té un codi i és possible que acabem trobant el llibre robat. Pregunte pels llibres orfes en el banc de llibres.

1. HE REPETIT. He de retornar els llibres?

Si s’ha repetit en el curs 23-24, els llibres han de retornar-se per qüestions burocràtiques encara que en cursos futurs això podria canviar.

1. QUAN I COM REBRÉ ELS LLIBRES DEL PRÒXIM CURS?

Tot aquell que haja retornat els llibres satisfactòriament dins de termini (abans del 19 de Juliol), rebrà el seu nou lot de llibres al setembre en horari lectiu.  Excepte casos especials, els llibres seran entregats als alumnes directament ino és necessari que vinguen pares o tutors a arreplegar-los. Recomanem que des del primer dia de classe els alumnes porten motxilla  per a poder carregar-los.

COMISSIÓ DEL BANC DE LLIBRES.