Gala de lliurament de premis de les Olimpíades del Saber 2024

GALA DE LLIURAMENT DE PREMIS DE LES OLIMPÍADES DEL SABER 2024 UNIVERSITAT D’ALACANT: 7 PREMIS DURANT ESTE CURS PER AL NOSTRE INSTITUT (3 PRIMERS PREMIS EN DIFERENTS MODALITATS, UN SEGON, UN TERCER, I DOS ÁCCESITS 1r I 2n).

El passat 26 de juny, en un acte multitudinari que va començar a les 6 de la vesprada en el Paranimf de la Facultat de Dret, es va clausurar el curs amb el lliurament de premis de les Olimpíades Científiques i del Saber que organitza cada curs la Universitat d’Alacant. A l’acte van assistir els familiars, amistats i guanyadors dels primers premis.

En les V OLIMPÍADES D’HISTÒRIA DE L’ART el primer premi com ja apuntem va correspondre a JULIA GARCÍA TÉBAR que a més va rebre el premi especial de l’Il·lustre Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i Ciències d’Alacant, Col·legi Professional de Docents de la Cultura i la Unió de Col·legis Professionals d’Alacant.

MARÍA JARAS FURTAT també va aconseguir el primer premi, però en este cas al millor comentari d’obra artística que va entregar el MUSEU DE LA UNVERSIDAD D’ALACANT.

En les IX OLIMPÍADES D’ESTUDIS ÀRABS I ISLÀMICS el primer premi va ser arreplegat per MARINA ESPINOSA GARCÍA que a més va rebre també el premi especial de l’Il·lustre Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i Ciències d’Alacant, Col·legi Professional de Docents de la Cultura i la Unió de Col·legis Professionals d’Alacant. I el tercer premi va correspondre a AITANA MONZÓ TERCERO.

Recordem que en les XIV OLIMPÍADES D’HISTÒRIA el nostre alumne PAU SEVA LOZANO va obtindre el primer dels accèssits i JVAIG GOSAR MANUEL RODRÍGUEZ LIZARTE el segon dels accèssits.

Tant les Olimpíades d’Història de l’Art, com les d’Història i les Olimpíades d’Estudis Àrabs i Islàmics van ser coordinades i tutoritzades com a professor preparador el nostre professor Tomás Antonio Andreu González, qui al llarg de la seua carrera professional ha preparat un total de 41 premis aconseguits en les Olimpíades d’Història; 7 premis en les Olimpíades de Geografia tant locals, com de Comunitat Valenciana i nacionals; 19 premis en les Olimpíades d’Estudis Àrabs i Islàmics i durant este curs 2 premis com a tutor preparador en les Olimpíades d’Història de l’Art, la qual cosa dona un resultat de la barbaritat de 69 premis aconseguits amb el seu alumnat com a tutor-preparador al llarg d’estos anys.

En les VII OLIMPÍADES D’ESTUDIS FRANCESOS la nostra alumna HADIA KHELIFI va arreplegar el seu segon premi. Sent la seua professora preparadora la professora de francés Noemí Brotons Francés,

Tot el nostre alumnat premiat ha cursat este any 2n de Batxillerat en el Centre. Agrair des d’ací a tot l’alumnat presentat a les Olimpíades ja que estes Olimpíades són de tots, dels guanyadors i d’aquells que cada dia intenteu la vostra superació personal amb l’afany de coneixement. I en definitiva exporten la imatge del nostre Institut a l’exterior. A l’acte van assistir el nostre professor Tomás Andreu, famílies dels premiats i amistats.

Coordina l’activitat: Tomás Andreu

Enhorabona a totes i tots i a gaudir de les merescudes vacacions!

ENLLAÇOS A LA NOTÍCIA:

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c9ajxxlkukb/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==