UNA EXPERIÈNCIA ERASMUS+

Miriam Filosi (Alumna de 2n CFGS Educació Infantil)

Hola!! Em dic Miriam Filosi Tàpia, soc estudiant d’Educació Infantil i enguany, gràcies a la beca Erasmus+, he realitzat les pràctiques a Berlín (Alemanya), a l’escola infantil Lucecitas.

Ara, mirant cap arrere, amb tot el que he aprés des que vaig arribar a Berlín, amb esta experiència, pense que ha sigut una de les millors decisions que he pres, m’ha ajudat al meu desenvolupament tant personal com professional.

He tingut l’oportunitat d’aprendre una nova metodologia, l’equip amb el qual he treballat m’ha ajudat i ensenyat des del començament d’esta marxa.

A més de tot l’aprés, l’experiència d’haver de comunicar-me en un altre idioma i conviure amb una gran varietat de cultures ha sigut molt gratificant.

També les famílies dels alumnes i alumnes de l’escola Lucecitas m’han rebut amb molt de carinyo i han secundat totes les activitats que he implementat durant la meua estada allí.

Berlín s’ha convertit en la meua segona llar, lluny de casa, on 10 personitas s’han guanyat el meu cor. L’aprenentatge ha sigut recíproc i ells m’han donat molt més que el que jo he pogut donar.

Em vaig molt agraïda a tot el personal de l’Escola Infantil Lucecitas, que em van acollir com una més i cada dia han aportat una cosa nova el que ha fet que el meu treball allí m’haja aportat molts més coneixements.

La meua experiència Erasmus a Berlín ha sigut un desafiament i un viatge d’autodescobriment, aprenentatges constants i convivència amb altres cultures.

Web de l’escola infantil: https://www.tukita.de/lucecitas

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c7mypbkk0ho/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==