Dia Internacional de les Matématicas

Setmana del 18 al 22 de març: Esta setmana ve marcada per moltes activitats promogudes pel Departament de Matemàtiques. El dilluns dia 18 celebrem el Dia Internacional de les Matemàtiques realitzant tallers fets per alumnes i alumnes, així com una xarrada-taller de tensegritat. El dijous 21 estarem realitzant la Prova Cangur en la Universitat d’Alacant amb el nostre alumnat dels cursos finals de l’ESO i de batxillerat. I el divendres 22 realitzarem la Prova Cangur en el nostre centre amb l’alumnat de 1r i 2n ESO. I finalment, el dissabte estarem amb el nostre alumnat d’olimpíades participant en la fase comarcal de la XXXIV Olimpíada Matemàtica. Esperem que tots els participants gaudisquen i aprofiten estes experiències.

COORDINA EL DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES (Adrián Cuenca).Us deixem fotografies dels tallers que es van realitzar el dia 18 durant els dos esbarjos.

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c4vqvt0k3ci/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==