ERASMUS+ Grado Mig “Consorci Escola Melchor Botella”

El passat 5 de març, la nostra alumna Anna Epishina, de 2n del G.M. d’Activitats Comercials, va eixir rumb a Pescara (Itàlia). Al llarg de 3 mesos realitzarà les seues pràctiques en un comerç d’eixa ciutat a través d’una mobilitat #Erasmusplus per a estudiants d’FP. El nostre centre des d’este curs forma part del “Consorci Escola Melchor Botella” que promou mobilitats per a la realització de les pràctiques d’alumnat de Grau Mitjà, a través d’Erasmus+. La setmana que ve li tocarà el torn a Jannira Barbancho, també del GM d’Activitats Comercials, que marxarà rumb a Sardenya, on també estarà 1 mes de pràctiques en un comerç. Més endavant al maig, marxaran dos alumnes més de Grau Mitjà.Us anirem informant!

I recorda, si estàs en 1r de Grau Mitjà i t’agradaria poder viure una experiència similar, pregunta a les teues tutores/és.

INSTAGRAM ERASMUS+https://www.instagram.com/p/c4lae5xi7wc/…

Coordinadora Erasmus+ Ciclos Formatius: Diana Ramón.