Projecte d’Aprenentatge Servei Xarxes 4.7

Durant dues setmanes de maig, l’alumnat del Cicle Superior d’Integració Social (en la seua modalitat presencial), ha executat dos tallers amb els grups de 1r del Cicle Mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència i amb 1r del Cicle Superior d’Educació Infantil. La temàtica d’estos tallers ha sigut, d’una banda, la Igualtat de gènere per mitjà de l’adaptació del joc de l’oca; i per un altre, les migracions i la interculturalitat, per mitjà de diferents dinàmiques vivencials que han permés acostar una miqueta a l’alumnat a la situació de les persones migrants i refugiades.

Tota esta intervenció ha estat emmarcada dins de la nostra participació dins del Projecte d’Aprenentatge Servei Xarxes 4.7, proposat per l’ONG Entreculturas.