Biciescuela

BICIESCUELA – AJUNTAMENT D’ALACANT

El divendres, 22 de setembre, 14 alumnes/as de 2n d’ESO han realitzat un recorregut d’anada i tornada amb bicicleta des de l’IES fins a l’Ajuntament, on han rebut una xarrada d’Educació Viària.
Han anat acompanyats en tot moment per dos policies locals i el professor d’Educació Física, Raúl Contreras. Activitat conjunta amb l’IES Mare Nostrum.

La Biciescuela està dirigida a l’alumnat de 5é i 6é d’Educació Primària, a l’alumnat d’Ensenyament Secundari Obligatori, de Batxillerat i de Cicles Formatius de la ciutat d’Alacant, perquè puga comprovar que la bicicleta és una alternativa viable per a desplaçar-se per la ciutat amb seguretat, economia, eficàcia i comoditat. Cada sessió de Biciescuela està formada per dues parts, una teòrica i una altra pràctica fora del centre educatiu.