Eleccions al Consell Escolar

S’informa la comunitat educativa de l’els Fco. Figueras Pacheco que, d’acord amb la resolució del dia 22 de setembre de 2023 de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, es convoquen eleccions al Consell Escolar, que se celebraran el dia 23 de novembre de 2023.

En estes eleccions al Consell Escolar es renovaran quatre representants del sector del professorat, dos representants del sector famílies i dos representants de l’alumnat

El límit per a l’admissió de candidatures s’obrirà el dia 23 d’octubre i finalitzarà el dia 7 de novembre. Totes les persones interessades presentaran la seua candidatura de manera escrita a la Direcció del centre. El dia 8 de novembre es publicarà la llista provisional de candidats i el dia 14 es publicarà la llista definitiva.

El dia 15 de novembre començarà la campanya electoral i finalitzarà el dia 21 de novembre.