Exposició “Trenca el motle”

EXPOSICIÓ “TRENCA EL MOTLE”

Llueix en l’hall de la nostra biblioteca l’exposició “Trenca el motle: el teu projecte laboral sense paranys sexistes”, elaborada per CCOO. És un projecte en el qual l’objectiu és visibilitzar a les dones que estudien i treballen en sectors productius tradicionalment “masculinizados”. Aquesta iniciativa pretén transmetre a l’alumnat que les capacitats, habilitats i competències res tenen a veure amb els gèneres i que cada persona ha de tindre la possibilitat de triar la seua trajectòria laboral segons els seus gustos i interessos, en lloc d’estar marcada per rols o estereotips de gènere. “Trenca el Motle” és un projecte que té com a objectius evidenciar la divisió sexual del treball existent en el nostre sistema, així com la possibilitat de trencar aqueix motle. La iniciativa pretén transmetre a l’alumnat, i a les persones joves en general que les capacitats, les habilitats, les competències no tenen res a veure amb els sexes, que cada persona hauria de tindre la possibilitat de triar la seua trajectòria laboral segons els seus interessos, gustos o potencialitats, en lloc de ser marcada per rols i estereotips construïts en una societat masclista.

L’exposició ha comptat amb el valuosíssim treball del fotògraf professional Manuel Lorenzo.
El projecte té el suport i està cofinançat per la Conselleria de Polítiques Inclusives de la GVA.
Activitat coordinada per vicedirecció (Yolanda Sala).