Pla d’Animació Lectora

PLA D’ANIMACIÓ LECTORA I DINAMITZACIÓ DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR.

El 20 de febrer tot l’alumnat de 3r d’ESO ha passat per la biblioteca per a assistir al laboratori sobre l’assetjament escolar. A través de contes i dinàmiques s’afavorirà la socialització positiva, tenint com a pilars el bon tracte i la inclusió de la diversitat. Amb els Laboratoris podem: Aprendre a tractar-nos i relacionar-nos de manera sana, constructiva i respectuosa. Treballar estratègies per a posar límits amb tacte i claredat. Desenvolupar el maneig de la frustració. Respectar i enriquir-nos amb la diversitat i la trobada amb els/as altre. Desenvolupar la creativitat i conéixer contes que inciten a la lectura.

Organitza aquesta activitat: “Va de Contes” i la coordina la comissió d’animació a la lectura: Yolanda Sala, Vanesa Berna, Camila Olmos i José Emilio Melchor.