Programa: Què et jugues?

PROGRAMA QUÈ ET JUGUES? Organitzat per la Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives (UPCCA) de l’Ajuntament d’Alacant. Els destinataris d’aquest programa han sigut els alumnes i les alumnes de 4t de l’ESO i 2n de FPB. (Les últimes sessions han sigut el 31 de gener). El programa QTJ? és una intervenció preventiva d’àmbit universal dirigida a adolescents de tots dos sexes. Les dinàmiques i activitats desenvolupades en les sessions, els continguts i la terminologia utilitzada permeten la seua aplicació en un rang d’edats que va des dels 14 als 17 anys. L’objectiu és fomentar una actitud crítica i contrària a les apostes abans que es donen les primeres experiències, la qual cosa ajudarà a retardar l’edat d’inici, evitant o reduint la presència de creences favorables al joc, com són les expectatives d’èxit i la baixa percepció del risc. Activitat organitzada per vicedirecció (Yolanda Sala).