English through music

Alumnes i els professors Diego Simón i Javier Uzquiano de l’IES Francisco Figueras Pacheco participen la setmana del 14 al 19 de març en una trobada de treball del programa Erasmus+ European Classroom, a la ciutat alemanya d’Eberbach, en l’estat de Baden-Würterberg. Al llarg d’aquesta setmana treballaran amb alumnes alemanys i romanesos en un projecte musical per a desenvolupar la competència comunicativa en anglés. Enhorabona pel treball tan interessant que estan a duent a terme, en el marc d’aquest projecte europeu.