Èxit de públic de la representació teatral de l’obra “Romanguen en sintonia”

El dijous 21 d’abril van tindre lloc a l’auditori del Centre Social Felicitat Sánchez tres posades en escena de l’obra “Romanguen en sintonia”, d’Ernesto Martín Martínez, representada per alumnes de 4t d’ESO i dirigida per la professora Yolanda Sala. L’obra forma part del projecte d’activitats que es desenvolupen en el marc del projecte Erasmus+, European Classroom, i serà representada en el col·legi Saint Jacques de Compostelle de la localitat francesa de Dax en el mes vinent de maig. L’obra va tindre un gran acolliment entre el públic del nostre institut, alumnes i professorat, que passem una estona divertidíssima amb les peripècies dels personatges i la crítica en la televisió de poca qualitat.