Participació a la primavera Educativa

Una representació d’alumnes i de professorat de l’IES Fco. Figueras Pacheco va participar dissabte 14 de maig en la Primavera Educativa en l’IES de Carmen. Allí a les 17h, vam mostrar al públic assistent el treball denominat L’època del Romanticisme, fruit del treball realitzat al llarg del curs escolar actual en el projecte European Classroom ERASMUS+: vídeos de les exposicions, objectes romàntics, quadres, reinterpretacions artístiques de pintures romàntiques, curtmetratges basats en llegendes de Bécquer i en l’obra Don Juan Tenorio de Zorilla… Un luxe haver participat en aquest esdeveniment festiu sobre l’educació valenciana.