Els nostres alumnes al Saint Jacques de Compostelle en DAX (França)

Un grup de 17 alumnes i 3 professores de la IES Fco. Figueras Pacheco han viatjat del 7 al 12 de maig en el centre escolar Saint Jacques de Compostelle de Dax (França) en una mobilitat del programa europeu Erasmus+, European Classroom. Els alumnes han participat en una activitat de teatre realitzada entre els dos centres i una activitat de creació de podcast en francés en la com els alumnes han desenvolupat la competència comunicativa en aquesta llengua. Durant aquesta setmana els alumnes han conviscut amb les famílies franceses que els han acollits i han tingut la sort de conéixer un centre escolar francés, una cultura nova i nous amics que els permetran aprofundir en l’experiència europea.