Horari d’atenció i contacte

Secretaria > Horari d’atenció i contacte

L’horari d’atenció al públic de la secretaria del Centre és el següent:

De dilluns a divendres: 9:00-11:00 h i de 11:30-13:00 h

Els tràmits de Secretaria (sol·licituds de certificacions acadèmiques, títols, renúncies, o similars) es realitzaran en finestreta o per correu electrònic.

Per a consultes i dubtes, s’atendrà telefònicament i/o per correu electrònic:

Tel. 962718355 – Correu-e: 46024990.secretaria@edu.gva.es

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies