Acollida de l’alumnat del centre Maria de Peretti dins del projecte anual Erasmus+

Entre el 21 i el 27 d’abril hem rebut 16 estudiants del collège Maria de Peretti de Porto-Vecchio, Còrsega (França).
Dins del projecte Erasmus+ realitzat enguany (“Llaços mediterranis, llaços europeus”) hem abordat aspectes històrics que vinculen les dos regions, parant especial atenció al període en el qual València i Còrsega van formar part de la Corona d’Aragó.
Les activitats realitzades al nostre centre van alternar l’assistència a classe de l’alumnat i les eixides culturals, com la visita de la València medieval, la ruta de l’aigua a Riba-roja o l’itinerari realitzat a Cortes de Pallars per conèixer la història de les poblacions morisques i els seus sistemes de reg.

La setmana d’activitats es va completar amb les eixides a l’Oceanogràfic i l’Hemisfèric i les activitats esportives realitzades al parc natural del riu Túria.

Els organitzadors esperem que l’alumnat i les companyes corses hagen gaudit de les activitats plantejades i agraïm de tot cor la col·laboració dels nostres companys de l’IES el Quint al llarg de tota aquesta setmana. És la implicació de tot el professorat la que fa que aquest projecte siga possible. Gràcies.

Andrés Valero, coordinador de l’activitat