IV Campanya Solidària IES el Quint

El passat 21 de desembre va concloure la IV Campanya Solidària de l’IES el Quint. Enguany hem col·laborat amb l’ONG Riba-Roja Solidària, organització de caràcter local que proporciona diferents tipus d’ajuda a aquella gent del poble que el necessita: des de classes d’alfabetització fins al subministrament d’articles de primera necessitat.

Des de la perspectiva de l’aprenentatge-servei, l’alumnat de Projecte Interdisciplinari de 2n ESO va assumir enguany l’organització de la campanya: visita de la seu de l’ONG, elaboració de cartelleria, registre dels aliments recollits i lliurament d’aquests.

En finalitzar la campanya hem recollit uns 83 kg d’aliments de primera necessitat, destinats a aquesta ONG. En el nom de l’alumnat i el meu propi, agraïm la implicació i col·laboració de tot l’alumnat i el professorat de l’IES el Quint en un projecte que no sols té l’objectiu de tirar una mà a aquells que passen per un moment de necessitat, sinó també estrènyer llaços entre el centre educatiu i la localitat.

De nou, gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.

Andrés Valero, professor responsable de la Campanya Solidària