Mobilitat Erasmus+ entre l’IES el Quint i el centre Maria de Peretti

Entre el 2 i el 8 d’abril 15 alumnes/as de 3rESO de l’IES el Quint van participar en la mobilitat amb el collège Maria de Peretti de Còrsega, Porto-Vecchio (França).

El projecte Erasmus entre tots dos centres porta per títol “Llaços mediterranis, llaços europeus“. La temàtica del projecte varia en cada curs, tractant d’establir relacions entre el territori cors i el valencià, al marge de suposar una experiència d’immersió lingüística per a l’alumnat participant i permetre’ls conèixer el sistema educatiu francés. Enguany ens hem centrat en la comparativa de paisatges naturals, temàtica que aborda aspectes com la flora i la fauna, espècies endèmiques o els paisatges naturals com a generador d’activitats econòmiques des de la sostenibilitat.

L’estada a Còrsega va alternar l’assistència a classe del nostre alumnat amb el treball de camp en les Aiguilles de Bavella (on vam conèixer l’hàbitat del mufló endèmic de l’illa), les illes Lavezzi (activitat en la qual ens centràrem en la flora endèmica de les illes i les espècies invasores) i en Porto Vecchio i les seues salines.

Des de l’IES El Quint agraïm al professorat i alumnat francés l’acollida que ens van dispensar i els esperem amb il·lusió en la setmana del 7 al 13 de maig per a concloure el projecte.