II Edició del Treball d’Investigació en Batxillerat de l’IES el Quint

Dijous passat, 9 de març, es va celebrar a la sala noble del Castell de Riba-roja la II Edició del Treball d’Investigació en Batxillerat de l’IES el Quint, projecte coordinat pel professor Andrés Valero. La presentació va comptar amb l’assistència de professorat del centre, els familiars dels alumnes/as investigadors, l’AMPA de l’IES el Quint, companys de l’IES Doctor Peset Aleixandre de Paterna i de les autoritats municipals, com la regidora de Educació, Záfira Pérez, el regidor de Comerç, Sostenibilitat, Transició Ecològica, Economia Circular i Agricultura, José Luís Ramos, i l’alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga.

L’acte va constar de dues parts. En la primera es van presentar els treballs de recerca realitzats pels alumnes/as Irene Pedrero (“Dopamina la droga del segle XXI”), Aina Corberà (“El yihadisme: l’11-S, un abans i un després”) i David Doménech (“Steampunk, un futur retro”). En la segona, Daniel Granero va presentar el seu llibre Feixisme, neofeixisme i nova extrema dreta a l’Europa actual, publicació finançada per l’AMPA de l’IES el Quint, en la qual es plasma el seu treball de recerca realitzat entre els cursos 2020 i 2022.

Des de l’IES el Quint volem agrair l’assistència a l’acte dels representants de l’AMPA i l’Ajuntament, així com el suport brindat al projecte. L’actual edició ha sigut el resultat del treball i esforç de tota una comunitat educativa: professorat, mares i pares i, per descomptat, els nostres estudiants.

Gràcies a tots per ser allí en un moment tan important per als nostres alumnes.