Curs de teatre musical (PIIE)

Ja està obert el termini de presentació de sol·licituds per a participar en el curs de “Teatre Musical” inclòs dins del nostre projecte PIIE 2021 (Projecte d’investigació i innovació educativa) aprovat i en marxa actualment. L’alumnat sol·licitant ha rebut informació a classe i també pot demanar més informació al professorat de Música i Arts escèniques i Dansa del centre.

El projecte està dirigit a l’alumnat de 3r d’ESO i comportarà la continuació el curs pròxim en altres activitats relacionades, sempre que Conselleria aprove l’extensió per un curs més que es sol·licitarà durant les pròximes setmanes. L’interès principal és aportar experiències interdisciplinàries relacionades amb les matèries artístiques així com motivar el treball en aquestes disciplines dins i fora del centre educatiu.

El curs es celebrarà durant la setmana del 13 al 17 de juny, de dilluns a dijous de 9:10h a 12:25h i el divendres de 8:15h a 12:25. L’últim dia es farà una mostra del treball realitzat durant la setmana.

Es farà una selecció, si cal, de l’alumnat participant amb els criteris que s’inclouen en la fitxa de sol·licitud. El curs serà impartit per un professora externa amb experiència en la docència i formació en música i arts escèniques.

Esperem que siga una activitat enriquidora per a l’alumnat participant i que estimule l’interés per les arts escèniques i musicals.