Intercanvi amb Dinamarca: termini obert

Ja s’ha obert el termini per a la presentació de sol·licituds per a participar en l’intercanvi amb un centre de Dinamarca. Està destinat a alumnat de 1r de Batxillerat i hi ha 4 places.

L’intercanvi es realitza amb el centre danés Lemvig Gymnasium i forma part de les activitats del projecte Erasmus+ del nostre centre, per la qual cosa l’activitat està subvencionada per fons europeus. Tot i això, les famílies de l’alumnat seleccionat es comprometen a acollir durant tres setmanes a un o una esudiant danés/a, al qual oferiran allotjament i manutenció.

Les dates aproximades en què es realitzarà l’intercanvi són (pendents de confirmació):

• Estada al nostre centre: aproximadament entre el 24 de gener i el 10 de febrer de 2022.
  • Estada al centre danés: aproximadament entre el 21 de març i el 8 d’abril de 2022.

El termini de sol·licituds acaba el proper dilluns 15 de novembre. La sol·licitud s’ha de presentar amb un vídeo de motivació en anglés, com s’explica en la sol·licitud mateix. Una vegada acabat el termini, començaran les entrevistes personals amb l’alumnat, que es realitzaran en anglés.

Per a qualsevol dubte, podeu escriure a projecteseuropeus@ieselquint.com

SOL·LICITUD: clic per a descarregar sol·licitud de participació