Sentit únic: una websèrie en temps de la COVID-19

Aquest curs, malgrat les dificultats derivades de la pandèmia, o precisament per això, els grups de Teatre (4t ESO) i Cultura Audiovisual (1r de batxillerat) han realitzat un projecte conjunt: la realització d’una websèrie.

El projecte ha estat coordinat pels professors Miguels Casells i Natxo Moral. Tot el procés ha estat realitzat per l’alumnat dels dos grups: l’alumnat de Teatre són els i les intèrprets de la websèrie i l’alumnat de Cultura Audiovisual s’ha encarregat de la coescriptura del guió (en col·laboració amb els professors) i de la part tècnica.

El resultat ha estat una websèrie de cinc capítols que ha sabut aprofitar les circumstàncies actuals per a oferir una visió divertida i desenfadada de la pandèmia, perquè l’humor és necessari per a portar millor els mals moments.

El primer capítol s’estrenarà aquest diumenge 9 de maig a les 21 hores. I cada diumenge s’estrenarà un nou capítol. La web del projecte, en la qual es podran veure els capítols, és la següent:

portal.edu.gva.es/ieselquint/sentitunic/

També poden veure’ls directament al canal de Youtube de l’assignatura de CAV.