L’IES el Quint es “manifesta” en contra de la violència de gènere

Com ja és habitual, el passat 25 de novembre el Centre va commemorar el Dia Internacional contra la Violència de Gènere amb la simulació d’una manifestació que els alumnes van crear, de manera ben creativa, amb pedres. L’activitat va estar coordinada per les professores Lola Bertolín, professora de PT, i Manuela Martínez, coordinadora d’Igualtat del centre. L’exposició ha estat realitzada des de les àrees de tutoria, EPV de 3r d’ESO i l’alumnat de PT.

L’alumnat del segon curs del cicle de grau mitjà en Producció Agroecològica també hi va voler contribuir amb una creativa obra realitzada amb una arrel:

La “manifestació” va tindre ressò mediàtic i va aparéixer tant al Levante-EMV com a Riba-roja TV.

IES El Quint-ViolenciaGénero

TVRVos mostrem mostrar el treball que van realitzar els alumnes de l'IES El Quint de Riba-roja sobre el Dia Internacional de l'eliminació de la violència de gènere. Ells ens ho expliquen!TVROs mostramos el trabajo que realizaron los alumnos del IES El Quint de Riba-roja sobre el Día Internacional de la eliminación de la violencia de género. ¡Ellos nos lo explican!

Publicada por Riba-roja de Túria en Sábado, 25 de noviembre de 2017