L’alumne Elias El-Haloui (3r C) guanya el primer premi en el concurs de logotips convocat pel CIJ de Riba-roja

L’alumne del Centre Elias El-Haloui, de 3r C, ha guanyat el primer premi en el concurs de logotips convocat pel Centre d’Informació Juvenil (CIJ) de Riba-roja.

La professora del Departament de Dibuix, Eva Domingo, va proposar el disseny del logotip com a activitat de classe per als seus estudiants. Les propostes lliurades pels alumnes van ser presentades al concurs i finalment Elias va guanyar el primer premi.

Properament, Elias rebrà el seu premi i, sobretot, veurà com el CIJ utilitza el seu logotip en totes les comunicacions i en la imatge pública.

Enhorabona a Elias i felicitats a la professora Eva Domingo per l’èxit aconseguit!

Elias El-Haloui mostra el seu disseny del logotip per al CIJ guanyador del concurs