El Quint a la Primavera Educativa

Cartell primavera_5000x7344pxLa Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport ha organitzat la #PrimaveraEducativa, una trobada que se celebrarà el 13, 14 i 15 de maig al llit vel del riu Túria i que pretén fer visibles els projectes educatius innovadors que es duen a terme als centres valencians.

Sota el lema “un riu d’educació valenciana“, el vell llit del riu Túria de València s’omplirà d’exposicions amb els treballs dels alumnes, estands amb tallers, presentacions de pòsters sobre projectes i tot tipus d’experiències que milloren la qualitat de l’ensenyament al sistema educatiu valencià (més en http://mestreacasa.gva.es/web/primaveraeducativa/).

PARTICIPACIÓ DE L’IES el Quint amb el projecte “RIU TÚRIA, AULA INTEGRAL”:

L’IES el Quint també col·labora amb aquestes trobades amb el projecte que ja portem molts anys treballant al centre: “RIU TÚRIA, AULA INTEGRAL”, i el mostrarem amb tallers, exposicions i xarrades sobre les activitats interdisciplinàries que s’han desenvolupat dins d’aquest projecte al llarg dels cursos, per la qual cosa convidem a tota la comunitat educativa del Quint (alumnes, mares/pares/família, AMPA, professors,…) a participar d’aquestes trobades. Ja tenim alguns alumnes col·laboradors que van sumant, i animem pares i mares a participar i gaudir de les trobades.

Volem agrair la inestimable col·laboració de l’AMPA per a la realització material dels rollers que serviran de suport didàctic d’aquest projecte. També la col·laboració de les Regidories d’Educació i Medi Ambient de l’ajuntament de Riba-roja de Túria en la dotació econòmica per a la confecció de 50 caixetes niu dins dels tallers de la Primavera Educativa.

Les activitats organitzades per l’IES el Quint són les següents:

Us esperem a les activitats de la Primavera Educativa aquest cap de setmana!

Tota la informació en PDF.