II sessió del club de cinema elQuint

El passat mes de març iniciàrem al Quint un club de cinema amb la pel·lícula El show de Truman. Enguany continuem amb aquest projecte que pretén apropar el cinema de qualitat a alumnes, famílies i docents. Pel·lícules no només per a veure sinó també per a parlar-ne i reflexionar-hi.

web_Cineclub_29-10-15

Pesadilla antes de navidadEn aquesta segona sessió del club de cinema veurem una pel·lícula d’animació, Pesadilla antes de navidad, de Tim Burton, que una vegada visionada, podrem comentar entre tots. És una bella pel·lícula de gènere fantàstic, ambientada en la nit de Halloween i el Nadal, que remet a tot l’univers habitual de les pel·lícules del director (Beetlejuice, Sleepy Hollow, La nòvia cadàver, Eduardo Manostijeras…).

web_CARTELL_Viatge a la llunajpgPerò en aquesta ocasió es tracta d’una sessió ben especial perquè també aprofitarem per projectar per primera vegada un curtmetratge d’animació realitzat el curs passat pels alumnes de l’assignatura de Comunicació Audiovisual: Viatge a la lluna. Un curt realitzat amb personatges de plastilina i amb la tècnica stop-motion (gravació fotograma a fotograma). Ací podeu veure el tràiler del curt.

De fet, aquesta ha estat l’excusa per dedicar aquesta sessió al cinema d’animació.

De segur que us agradarà veure un dels projectes audiovisuals realitzats per alumnat del centre i visionar després una pel·lícula ben atractiva, tant des del punt de vista formal com per la temàtica, tot just ara que ens apropem a la nit de Halloween i el Nadal. Us hi esperem!

Dijous 29 d’octubre de 2015
18:30 h   –   Sala d’Usos Múltiples de l’IES.