Visita alumnes Dinamarca a Carlet Febrer 2023

L’IES EDUARDO PRIMO MARQUÉS durant la setmana del 28 de gener al 4 de febrer ha rebut la visita de 26 estudiants danesos del centre de Skanderborg Odder center for Uddannelse.
Despres del acte de benvinguda els alumnes danesos han fet un recorregut per a coneixer les instal.lacions del nostre centre, despres han fet unes dinamiques de grup i han estat treballant amb un projecte colaboratiu.
Finalment han fet un tour per la ciutat de carlet i han anat a l’ajuntament on els ha rebut l’alcaldessa i la regidora d’educació.
També han visitat el centre històric de València i han fet una visita guiada pels edificis més emblemàtics de la ciutat
Han visitat la platja de la malvarrosa on han pogut gaudir amb jocs de pilota vora mar.
Han visitat també la ciutat de les arts i les ciències, l’oceanogràfic i han gaudit d’una projecció en l’hemisferi i d’un taller d’electricitat al museu de les ciències.

Han participat també en un un torneig de padel organitzat per l’associació Carlet padel club al poliesportiu municipal.

A més a més, han participat en la realització d’uns experiments al laboratori de Biologia, hem jugat a jocs de taula tradicionals on els alumnes espanyols els han ensenyat als danesos, també han fet un taller de teatre negre i han jugat a pilota Valenciana.

Per finalitzar, els alumnes de 3 r ESO els han oferit una coreografia de cordes en la que han gaudit i inclus s’han animat a participar, han participat en un taller de mindfulness i han presentat els seus projectes als alumnes de 1r i 2n d’ESO.

La setmana ha finalitzat amb un acte d’entrega de certificats, una batucada i unes paelles a l’ermita de Sant Bernat.
Sens dubte, tota una setmana intensa, enriquidora i molt profitosa per als nostres alumnes i convidats que mai anem a oblidar.

Ara ens toca esperar per a la nostra visita a Dinamarca!!!