Visita alumnes Carlet a Dinamarca Maig 2022

SKANDERBORG ODDER CENTER FOR UDDANNELSE-IES EDUARDO PRIMO MARQUÉS

Els alumnes de 1r de Batxiller han estat a Dinamarca, a Skanderborg en el centre de Batxilletat Odde Center For Uddannelse.

Ha sigut una setmana molt intensa i plena d’activitats. Els alumnes han sigut allotjats per famílies daneses i han pogut viure i participar de les seues tradicions i cultura. Els alumnes han assistit a classe d’economia, de marketing, d’anglés i de danés, on han pogut aprendre algunes pinzellades d’aquesta llengua. A més a més, han visitat l’illa de Samsun, un lloc 100% sostenible, on han visitat l’academia de l’energia i ens han explicat com es gestionen, com van començar a reduïr les emissions de Co2 i quins són els seus objectius a llarg termini. Allí també han pogut visitar una fàbrica de creïlles, ja que Samsu es coneix per ser un lloc idoni pel al cultiu d’aquest producte degut a les característiques de la terra.També han pogut visitar el laberint més gran del món segons el Guinness World Records. Entre altres visites destaquen la visita al museu de Arthus, així com la visita guiada pel seu casc històric.