Intercanvi Carlet-Budapest

Per fi ha arribat el dia en què ens retrobem amb els nostres amics i amigues d’Hongria. Hem estat treballant amb moltes ganes per preparar-los una setmana plena d’activitats i experiències. De bons moments per recordar.

Comencem aquesta aventura mostrant-los el nostre centre i contant-los tot allò que ací fem (tipus d’alumnat i ensenyament, comissions i projectes, etc). La primera de les nostres activitats serà crear un Canva amb informació variada sobre Hongria, que presentarem a l’alumnat de 1r d’ESO en finalitzar la setmana. Açò ens permet donar una visió més propera dels nostres veïns i veïnes i dona a conèixer el programa Erasmus + a l’alumnat de primer cicle del centre. Per acabar el matí, un concert de música oferit per alguns dels nostres alumnes. Els hem apropat a la famosa cultura musical que caracteritza el nostre territori.