Mobilitat Oxford, curs 2017-18

El curs que hem realitzat ha sigut molt dinàmic i participatiu ja que els professors hem treballat tant en parelles com en equip i també en dinàmiques de grup-classe.

Durant la setmana que ha durat l’esmenada formació hem pogut practicar diferents tècniques per a què els nostres alumnes puguen aprendre anglès d’una forma divertida i entretinguda. També hem vist com mantindre l’atenció i la motivació en els nostres alumnes a classe ja que en la majoria d’elles tenim alumnes de diferents nivells i motivacions.

A més, hem intercanviat experiències com a docents amb professors de diferents centres europeus: alemanys, suecs, búlgars…

Per últim, valorem el curs molt positivament degut a què la majoria d’activitats que hem practicat allí les hem ficat en pràctica al llarg del curs amb els nostres alumnes i la resta del claustre del nostre centre i el resultat ha sigut molt satisfactori.