Mobilitat França Maig 2022

L’IES Eduardo Primo visita la regió d’Occitània.

Els alumnes de l’IES Eduardo Primo no paren en torreta! Aquesta vegada els ha tocat a cinc alumnes de 3r d’ESO (Paula Uroz, Carla Gimenez, Paula Vázquez, Arnau Bonafé i Sergi Hervás) i a les professores Lina Sanchis i Elena Pascual. Des del 15 fins al 20 de maig el grup ha estat realitzant una mobilitat dins del projecte “Eurohope” a França, al poble de Clermont l’Herault, a la regió d’Occitània, junt a altres alumnes procedents de Polònia, Dinamarca i Itàlia, i els amfitrions, França.

Els alumnes i les professores han gaudit molt de l’experiència; tant del projecte, que consistia a fer un simulacre d’una sessió del Parlament Europeu per saber com funciona, com de les excursions que els francesos els havien preparat. Han passejat pel poble pescador de Séte; han visitat Couvertoirade, un poble medieval patrimoni de la Unesco ple d’històries de Templaris;  també han pescat al llac de Salago, entre altres activitats.

Els alumnes s’han allotjat amb famílies franceses, una forma perfecta d’immersió en la cultura, els menjars, les tradicions i les costums dels nostres veïns. Tota una experiència inoblidable!