Invitació per a participar en el programa ERASMUS+ durant el curs 2022/23

L’IES Eduardo Primo té una llarga trajectòria amb projectes Erasmus i des del curs passat som un centre acreditat.

El programa Erasmus+ pretén reforçar la dimensió europea en el camp de l’educació, promovent la mobilitat i la cooperació entre centres educatius; a més proporciona als estudiants i professors de diferents països l’oportunitat de treballar junts en un o més àmbits temàtics d’interès mutu. Totes les escoles poden incloure visites d’estudiants a les escoles sòcies, la qual cosa permet als alumnes quedar-se en altres països durant un període de temps, seguir lliçons i desenvolupar competències lingüístiques en llengües estrangeres, així com augmentar la motivació per aprendre.

L’acreditació Erasmus ens permet continuar treballant amb els objectius que ens hem proposat: internacionalització del centre, sostenibilitat, inclusió i digitalització.

Aquest curs, els nostres alumnes tindran l’oportunitat de realitzar mobilitats a diferents països d’Europa.

L’estància es realitza normalment en famílies. La duració de les mobilitats serà d’1 setmana (5 dies d’activitats més dos dies per a anar i tornar).

Els alumnes realitzaran activitats culturals organitzades pel centre d’acollida i també es visitaran llocs emblemàtics del país de destí.

Tot aquell alumne de 3r ESO que estiga interessat a participar en el projecte Erasmus del centre, ha d’omplir el document adjunt i entregar-lo al seu tutor dins del termini establert.

Una vegada tinguem totes les sol·licituds dels alumnes interessats , farem una selecció seguint els criteris establerts per la comissió Erasmus. Aquests criteris podeu consultar-los al següent enllaç.