Job shadowing professorat de Turin

Aquesta semana l’IES eduardo primo ha rebut la visita de 2 professors del ISTITUTO COMPRENSIVO di Scuola Materna, centre de secundaria en Cavour, ITALIA. Els professors estaran tota aquesta setmana fent una activitat d’observació, és a dir, entrar a les nostres aules i vore com funciona el sistema educatiu valencià.

Aixi mateix, també coneixeran tots els projectes educatius que es duen a terme, des de l’hort escolar, recrea’t, projecte erasmus, sostenibilitat, i foment lector entre altres.

Un dels objectius d’aquesta visita serà també preparar les mobilitats Erasmus dels estudiants , tant del nostre alumnat al centre italià, com de l’alumnat italià al nostre centre. Aquestes mobilitats es faran al llarg d’aquest curs escolar i esperem que l’experiència siga molt profitosa i enriquidora per a tots.