Vols viatjar a Noruega, Croàcia, Regne Unit o França? Projecte subvencionat europeu. Alumnes de qualsevol curs de l’ESO

Enguany estem d’enhorabona en el Bernat de Sarrià :

ens han concedit un Projecte Erasmus Plus que permetrà als alumnes/as viatjar a Noruega, Croàcia, Anglaterra i França.

És un viatge finançat per la Unió Europea.

Requisits: estar matriculats en qualsevol curs de l’ESO i tindre interés a participar.

El projecte es diu «Let’s trek on Europe’s tracks» i com el seu nom indica, portarà als alumnes de senderisme (entre altres activitats) als altres paises socis.

És l’oportunitat perfecta per a practicar l’anglés, conéixer altres cultures i participar en una experiència única.

Cal tindre clar que es tracta d’una cosa irrepetible. És la primera vegada que ens concedeixen un projecte Erasmus+ i no hi ha molts més instituts a la regió que tinguen un.

Els vostres fills/as us donaran una carta informativa (tal vegada la tengais ja) i una fitxa que cal emplenar i entregar abans de la reunió del pròxim dijous 19 de setembre a les 19h30.

Si algú necessita més fitxes, contacteu amb Isaac, Juan o Pablo.

Per a més informació: pastor_pab@gva.es ( podeu escriure i deixar el vostre número de télefono o formular la pregunta que tingueu)

Places limitades. Viatge finançat per la Unió Europea.

La reunió serà dijous que ve 19 de setembre a les 19.30.

Us esperem. Moltes gràcies.