MATRÍCULA PER A LES PAU 2024

INSTRUCCIONS MATRÍCULA PAU (format imprimible)

1. Requisits per a la matrícula en les PAU

CAL COMPLIR UNA D’AQUESTES DUES CONDICIONS:

1. Haver superat els estudis de Batxiller i estar en possessió del títol de Batxiller o haver fet el depòsit del títol.
  2. Haver superat els estudis de Cicles Formatius de Grau Superior i estar en possessió del títol de Tècnic Superior corresponent o haver fet el depòsit del títol.

2. Termini de matrícula per a la PAU

• Convocatòria ordinària de juny: Presentació de tota la documentació en la secretaria  del 20 al 27 de maig (fins les 11:00h)
  • Convocatòria extraordinària de juliol: Presentació de tota la documentació en la secretaria  del 17 al 26 juny (fins les 11:00h)

3. Documents necessaris per a la matrícula

Tota la documentació requerida més a baix ha d’adjuntar-se i presentar-se en la secretaria del centre.

1. ALUMNES QUE ACCEDEIXEN A LA UNIVERSITAT DES DEL BATXILLERAT

Si has finalitzat els teus estudis de Batxillerat en 2023/24 i desitges realitzar les proves d’accés a la universitat has d’aportar la següent documentació:

1. Sol·licitud del títol de Batxiller degudament emplenada
  2. Justificant d’haver abonat les taxes del títol de Batxiller. [IMPORT DE LES TAXES]
  3. Justificant de l’ingrés de l’import que li corresponga de la taxa de matrícula a les PAU. [IMPORT DE LES TAXES]
  4. Documentació acreditativa de l’exempció total o parcial del pagament de les taxes de matrícula, si és el cas.
  5. Una fotocòpia del DNI o NIE en vigor.

Atenció: Si vas finalitzar en l’IES Bellaguarda els estudis de Batxillerat en cursos anteriors i ja vas sol·licitar el títol de Batxiller, has d’aportar només els documents números 3, 4, 5 i 6.

2. ALUMNES QUE ACCEDEIXEN DES D’UN CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

Si tens el títol de Técnic Superior de Formació Professional pots sol·licitar directament l’accés a la universitat amb la nota mitjana del títol. Si desitges augmentar la teua nota mitjana, pots presentar-te a la Fase Específica de la Prova d’Accés a la Universitat convocada per als alumnes que accedeixen des del Batxillerat (Ordre 29/2010).

Si has finalitzat en l’IES Bellaguarda els teus estudis de Formació Professional Específica el curs 2023/24 i desitges realitzar la Fase Específica de la prova d’accés a la universitat, has d’aportar la següent documentació:

1. Sol·licitud del títol tècnic superior degudament emplenada
  2. Justificant d’haver abonat les taxes del títol de tècnic superior. Triar taxa: “Títol Tècnic Superior”
  3. Justificant de l’ingrés de l’import que li corresponga de la taxa de matrícula a les PAU. [IMPORT DE LES TAXES]
  5. Una fotocòpia del DNI o NIE en vigor.
  6. Imprès instància PAU

Si vas finalitzar en cursos anteriors en l’IES Bellaguarda un Cicle Formatiu de Grau Superior, també pots sol·licitar la matrícula a les PAU. Has d’aportar la següent documentació:

1. Justificant de l’ingrés de l’import que li corresponga de la taxa de matrícula a les PAU.
  2. Una fotocòpia del DNI o NIE en vigor.
  3. Imprès instància PAU.