Ús de les taquilles

Devolució de la clau i el cadenat de les taquilles - Curs 2024/2025

Des de l'AMPA d'Andreu Sempere i pràcticament finalitzat el curs 2023/2024 passem a explicar-vos el procediment de devolució del cadenat i clau de les taquilles.

De l'1 al 20 de juny els alumnes han de buidar totes les seues pertinences de les taquilles i deixar-les completament netes. Una vegada no quede absolutament res en la taquilla, han de portar el cadenat i la clau a consergeria i deixar-la en un sobre indicant: nom, cognoms, curs i si està interessat a tindre taquilla o no en el curs 2024/2025.

Si volen continuar amb taquilla per al curs 2024/2025, l'AMPA no retornarà la fiança de 5 € depositada i en pagar la quota NO hauran d'ingressar novament els 5€.

Si NO volen utilitzar taquilla per al curs 2024/2025, pel motiu que siga, els dies 27 i 28 de juny podran passar a arreplegar per consergeria els 5€ de fiança que van depositar en el seu moment, si tot està correcte i van deixar la clau abans del 20/06/2024. També cal enviar un correu electrònic a l'AMPA informant que no es vol utilitzar la taquilla (andreusempereampa@gmail.com).

Per a qualsevol aclariment que precisen, quedem a la seua disposició en el nostre correu electrònic: andreusempereampa@gmail.com

Normes d'ús de les taquilles

El pagament s'ha de fer:

• COMPTE AMPA: Caixa Popular
  • IBAN: ES12 3159 0065 4225 8188 4125
  • Avinguda Hispanitat, 20 – Alcoi
  • CONCEPTE: Taquilla + Nom i cognoms de l’alumne/a + Curs i grup
  • IMPORT: 10€ + 5€ de fiança

El justificant del pagament s'ha d'enviar a: andreusempereampa@gmail.com

L'alumnat matriculat en este centre, soci/a de l'AMPA i que haja optat per a llogar una TAQUILLA, es regirà per les següents condicions:

1. Dins del sobre de la matrícula s'inclourà, a més del justificant d'haver realitzat efectiva la quota de l'AMPA, l'acceptació d'estes normes i la còpia de l'ingrés de l'import de lloguer de la taquilla. (També es pot depositar en la bústia de l'AMPA situat al costat de la Secretaria del centre)
  2. Les taquilles estan en règim de lloguer per un import de 10€ + 5€ de fiança, que serà retornada en finalitzar el curs al lliurament de les claus i del cadenat a l'AMPA.
  3. La taquilla està destinada al depòsit del material escolar, no fent-se responsable el centre ni l'AMPA de possibles robatoris d'este o un altre material.
  4. L'alumne és el responsable de la taquilla assignada i de la seua conservació, així com la custòdia de la clau del cadenat. En qualsevol moment podrà anul·lar-se l'adjudicació de la taquilla per un mal ús i pels desperfectes que es causen, havent d'abonar l'alumne adjudicatari la reparació d'estos danys.
  5. En el cas excepcional en què s'haja de fer una inspecció de taquilla, esta es farà en presència de l'alumne/a.
  6. Ningú podrà col·locar un cadenat propi en les taquilles, només podrà usar-se els cadenats numerats i entregats per l'AMPA.
  7. La cessió de la taquilla es realitza per un període de temps igual a la duració del curs escolar, per tant, en la data que s'indique (pròxima a l'últim dia lectiu), es buidaran totes les taquilles i es retornaran les claus i el cadenat al responsable encarregat de l'AMPA. La taquilla haurà de retornar-se en les mateixes condicions en les quals es va entregar al principi del curs (sense ratlles, taques, adhesius, ...) en cas contrari, no es retornarà la fiança.
  8. La taquilla podrà ser compartida, però sempre sota la responsabilitat de l'alumne que figure registrat com a titular d'esta.

LA JUNTA DE L'AMPA