Premi Extraordinari al Rendiment Acadèmic d’Educació Secundària 2019-2020

Ens complau anunciar-vos que els nostres alumnes Emilio Barea Sanchis, Esteban Ponsoda López i Andrei Raya Bocharnikov han obtingut el Premi Extraordinari al Rendiment Acadèmic d’Educació Secundària corresponent al curs 2019-2020.

L’alumnat premiat rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, que serà entregat en un acte acadèmic organitzat a l’efecte.

L’obtenció del premi extraordinari d’Educació Secundària Obligatòria es farà constar en l’historial acadèmic de l’alumne i en el seu expedient acadèmic.

Felicitacions a l’alumnat i a les seues famílies!