Anglés

CURS ESCOLAR 2024-2025

Les propostes pedagògiques estan a disposició de la comunitat educativa que ho sol.licite en cadascun dels departaments.

ANGLÉS Atenció a pares/mares
Fco. Cristóbal Abad Vicens (DD) fc.abadvicens@edu.gva.es Dilluns, de 09:50 a 10:45 h
Desirée Llorca Llinares d.llorcalinares@edu.gva.es Dilluns, de 11:05 a 12:00 h
Alba Bodí García a.bodigarcia@edu.gva.es Dimarts, de 09:50 a 10:45 h
Elena Clavijo Vicent e.clavijovicent@edu.gva.es Divendres, de 09:50 a 10:45 h

Proves homologades del nivell A2

Per JESUS FRANCISCO, MARTINEZ VARGAS | 23 d'abril de 2024

Buchenwald, un viatge al passat

Per JOSE VICENTE, FERRERO LOPEZ | 19 de gener de 2024

Dibuixos realitzats per l’alumnat de 4t ESO de l’IES Andreu Sempere dins del programa Erasmus+ als tallers dels Memorial de Buchenwald.

Immersió lingüística en llengua anglesa a Pasarón de la Vera

Per JOSE VICENTE, FERRERO LOPEZ | 15 de març de 2023

Gràcies a la convocatòria d’ajudes per al desenvolupament de programes d’immersió lingüística en llengua anglesa de la Secretaria d’Estat d’Educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, un grup d’alumnes de 2n d’ESO, acompanyat per les professores Montse Albert i Carolina Martínez, està realitzant un campament a Pasarón de la Vera (Cáceres). El programa d’immersió en … Llegir més