L’Andreu amb les Clàssiques: Raquel López i el mite de Teseu i el Minotaure

Un mite grec (Teseu i el Minotaure) en la base de la nostra cultura mediterrània de la mà de l’excel·lent narradora Raquel López Cascales, acte patrocinat per Casa Mediterrani. Què més es pot demanar?

Alumnes de Grec, Llatí, Cultura Clàssica i Música van gaudir el passat 15 de novembre de 2021 endinsant-se en aquest intricant mite que, partint de l’antiguitat clàssica arriba als nostres dies influint en llibres, pel·lícules, videojocs, jocs en línia… Els clàssics segueixen vius, despertant la nostra imaginació.

I la manera de Raquel de ficar-nos dins la història, de crear expectació, de teatralitzar-la… Serà difícil trobar un model millor d’expressió oral per als nostres alumnes.

Gràcies, Raquel! Amb tu a l’Andreu Sempere lluitem per les Clàssiques i gaudim d’elles.