Visita a València

Dimarts passat 15 de juny l’alumnat de Llatí, Grec i Literatura Universal va gaudir d’una visita cultural per la València romana. Va visitar el museu arqueològic de L’Almoina on es troba el card i el decumanus, les termes o part del fòrum del que va ser l’antiga ciutat de Valentia. A més va visitar l’església de Sant Joan de l’Hospital, primera església cristiana de la ciutat, on es troben les restes de la spinna del circ romà; l’anomenada Capella Sixtina valenciana a l’església de Sant Nicolás i la catedral i el seu museu arqueològic, a més de la pujada al famós Micalet.

Malgrat la calor que feia, l’alumnat i el professorat van aprendre moltes coses de com era la vida dels nostres avantpassats i van gaudir molt de la jornada.

Accés a l’àlbum de fotos: