Entrevistes amb professionals en 4t d’ESO

Aquests dies els alumnes de Projecte Interdisciplinari de 4t d’ESO, que és d’orientació professional, estan fent entrevistes a professionals del sector que més els interessa.

En algunes ocasions, són els mateixos alumnes els que han aconseguit els seus contactes i han realitzat les entrevistes pel seu compte. En unes altres, ha sigut el professorat l’encarregat d’establir els contactes.

S’ha aconseguit la participació de persones amb perfils molt interessants dins de les seues carreres, com Xavi Escrivà, farmacèutic i dietista-nutricionista, que va parlar amb entusiasme sobre aquestes professions; o com Carlos Guerrero Calatayud, enginyer biomèdic que treballa a l’Hospital Clínic de València com a tècnic de suport a la innovació, camp tan important hui dia.

Des d’ací volem agrair-los la seua col•laboració de tot cor.

Vista la bona acceptació, tant per part dels estudiants com per part dels professionals que han participat, es pensa ampliar aquesta activitat per al curs que ve.