Premis concurs AFA

Sheila Cuadrado i Elena Reig, dues alumnes de 2n de Batxillerat de l’IES Andreu Sempere, guanyen el primer premi i un accèssit en el concurs literari organitzat per l’AFA.

El dijous 17 de desembre, a la Casa de la Cultura d’Alcoi, es va celebrar l’acte de lliurament de premis del concurs literari que l’Associació de familiars i amics de malalts d’Alzheimer d’Alcoi i comarca (AFA) va convocar el passat mes de novembre i en el qual va participar l’alumnat dels diferents centres educatius de la zona. La finalitat d’aquest concurs ha estat sensibilitzar la població més jove envers tot allò que envolta la malaltia de l’Alzheimer i millorar-ne el coneixement.

A Sheila Cuadrado i Elena Reig, alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre, els han atorgat un primer premi i un accèssit respectivament. Els dos treballs, titulats Les fulles de l’olivera, i Històries del record, estaran publicats a en breu i així els podreu gaudir com cal perquè realment són una meravella.

Gràcies xiques per la vostra implicació i sensibilitat mostrades.

Accés a l’àlbum de fotos: