Museu de la diversitat

El museu de la diversitat de primer d’ESO ADA tanca les portes en la segona edició amb gran èxit de participació de les famílies.

El dijous passat 13/02/20 el museu va obrir les seues portes per als alumnes del CEIP El Romeral i del CEIP Horta Major dins del programa de transició que es desenvolupa entre les escoles.

Al museu es poden gaudir diverses sales amb representacions diverses com jocs antics, l’arbre de les llengües del món, maquetes i lapbooks de civilitzacions antigues a més d’un racó dedicat a l’ètnia gitana a la qual pertanyen quatre de les nostres alumnes.

A la sala d’àmbit científic es troben representats els ecosistemes mediterranis terrestres i marins, amb moltes espècies característiques, aquesta sala és completa amb una línia del temps per observar de forma gràfica alguns aspectes rellevants de l’evolució de les matemàtiques.

Ahir en el seu últim dia d’apertura els alumnes del CPEE Tomàs Llàcer gaudiren de l’exposició, també els nostres alumnes de cursos superiors i tots els companys del claustre que van poder visitar el museu durant tot el matí.

El moment més emocionant per als nostres alumnes arribà de vesprada quan el museu va obrir les seues portes a les famílies i gaudirem d’una estona de convivència entre pares, professors i alumnes. Les xiquetes i xiquets van treballar de valent en les explicacions per explicar els pares els continguts apresos així com curiositats del que havien treballat les últimes setmanes.

Tota una mostra d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) que ha traspassat els límits de les nostres aules.

Accés a l’àlbum de fotos: