100% D’APROVATS EN LA EBAU 2024

ENHORABONA!

Estem molt contents d’informar-vos que tot el nostre alumnat que s’ha presentat a l’EBAU 2024 ha aprovat.

Estem molt orgullosos de vosaltres! Gran treball!

Tota la Comunitat Educativa de l’IES d'Alcàsser vos dóna l’ENHORABONA i vos desitgem grans èxits en el futur.

BON ESTIU!

QUEIXA FORMAL MATEMÀTIQUES EBAU 2024

En el següent arxiu es pot descarregar el document de queixa formal en relació a l'errada comesa en la formulació del problema 4 de la prova de Matemàtiques II de la convocatòria de juny de l'EBAU 2024.

Documento de descarga en pdf

Quiexa formal

En el cas de no poder passar pel centre per signar conjuntament el document podeu signar-lo electrònicament i enviar-lo a l'email  46024424@edu.gva.es

VIII Rencontres théâtrales en français – 25 d’abril de 2024

1er PRIX MEILLEURE PIÈCE 2024 "Tic Tac Toc"

Enhorabona a la colla "Le Poupon" dels alumnes de francés de 1r de batxillerat de l'IES d'Alcàsser que ha guanyat el primer premi de les "VIII Rencontres théâtrales en français" organitzades per l'Associació de Professors de francés de València en l'IES Misericordia de València el 25 d'abril de 2024.

L'obra que els alumnes han escrit i representat tracta dels trastorns obsessius compulsius més coneguts com TOC i esta basada en la pel·lícula espanyola "TOC TOC" que és una adaptació d'una obra de teatre francesa de 2005. Més enllà de l'aspecte còmic que pot suposar veure actuar les persones amb TOC, vam intentar conscienciar el públic del patiment que suporten e informar de les possibilitats de tractament.

Ací vos deixem el cartell i el tràiler de l'obra.

Félicitations aux acteurs/actrices et aux assistants!:

Álex Rodríguez San Blas, Enric Domingo Martí, Marta Cabanes Francés, Irene Puchalt Hernández, María Beatriz Martínez Salón, Hajar Drici, Valeria Domínguez Ramos, Lucía Domingo López, Natalia Trujillo Molina, Aitana Martínez Bosch, Martí Caballero Ramos et Naiara Mata Chirivella

Aprofitem per a recordar que el francés és l'assignatura que suma. És més que una optativa, és una ferramenta per a obrir-te al món i viure experiències meravelloses.

Apunta't a francés.

ANNE LE POUPON

DIA DE PORTES OBERTES

JORNADA DE PORTES OBERTES

Dimarts 28 de maig de 2024

18:30h a 20:30h

PROVES HOMOLOGADES A2 – ANGLÉS I FRANCÉS

Estimades famílies, vos informem que la Conselleria d’Educació ha convocat hui les proves homologades per l’obtenció del títol A2 d’anglés i francés als centres educatius.

El termini de matrícula serà del 18 al 24 d’abril a la secretaria del centre.

Les dates d’examen seran el 8 de maig a les 11:00h, per la prova d’anglés, i el 9 de maig a les 11:00h, per la prova de francés.

Atentament, la Direcció del Centre.

INTERCANVI 23-24

Segon any de l'intercanvi hispanofrancés: Fomentant la ciutadania a nivell d'Europa i a nivell de les relacions intergeneracionals

Gràcies a l'intercanvi entre el collège lycée Saint Joseph de Château Thierry de França i el nostre institut donem sentit a Europa i contribuïm a la formació de ciutadans europeus.
Durant estos mesos d'experiències i vivències, hem aprés a conèixer-nos millor i a esbrinar el que ens fa diferents però també iguals. I això sempre des d'una perspectiva de respecte.

Ens alegra saber que al voltant del nucli de l'intercanvi (centres, famílies, alumnes), s'està formant una gran família que inclou també a les autoritats i a la societat civil.
Enguany, ens ha semblat important afegir el foment de les relacions intergeneracionals a través de les visites a les residències d'ancians de les nostres dos poblacions.

Merci à tous pour votre implication.
À l'année prochaine!
Madame Le Poupon

intercanvi23_24_2
intercanvi23_24_1
intercanvi23_24_3
intercanvi23_24_4

FONS BIBLIOTECA ON-LINE

Ja pots consultar el fons de la Biblioteca de l'IES Alcàsser des de casa.

Fes clic en https://pmb.edu.gva.es/opac_css/  i troba els llibres que cerques.

Si tens qualsevol dubte respecte a l'ús d'este nou servici, acudix a la biblioteca els dijous i els divendres a l'hora del pati per a informar-te.

T'esperem!

BON NADAL 2023

Volem desitjar a tota la comunitat educativa de l'IES D'ALCÀSSER que passeu BONES FESTES en aquestes vacances nadalenques. BON NADAL!

Clica sobre la imatge per vore el vídeo.