X TROBADA DE L’ESCOLA D’EMPRENEDORS SOSTENIBLES

El passat dissabte dia 3 de juny, el nostre alumnat d’IAEE de 4º d’ESO,  acompanyat pel professor i director del centre Salvador Llàcer, va estar present a la X Trobada de l’Escola d’Emprenedors Sostenibles.

Durant els últims 10 anys l’IES d'Alcàsser, amb el concurs de l’Ajuntament d’Alcàsser, ha participat de l'Escola d'Emprenedors Sostenibles. Es tracta d’un programa innovador que, tenint en consideració els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), ajuda a descobrir com es crea una cooperativa des d'una perspectiva sostenible. Així, mitjançant el treball cooperatiu, s'educa en valors i s'ofereixen competències i experiències com la creativitat, innovació, responsabilitat, presa de decisions, esforç, visió sistèmica, solidaritat...

Enguany la cooperativa que ha constituït el nostre alumnat ha sigut “HAND2HAND Coop.” dedicada a la producció i venda de bosses artesanals. Ells i elles s’han encarregat de tot, de fer els estatuts de la cooperativa així com del disseny, el marketing, la producció i les finances. El producte ha estat un èxit i durant la Trobada es varen vendre la pràctica totalitat de les bosses. Segons es va decidir en l’assemblea de la cooperativa, aquest any, un 20% dels guanys aniran destinats a la Comisión Española de Ayuda al Refugiado (CEAR).

emprenedors1_23
emprenedors2_23